Dags att banta inför sommaren då? :O

Tja alla uuuunderbara blogläsare ;) Haft en stek dag? Det måste ni ju haft, annars är ni ju bara fööör mongo.. ! ;) Har precis kommit hem från skolan och sjukgymnastiken. Så ja, sjukgymnastik går jag fortfarande på, kommer göra't i ca 5 månader till! Så det är bara att vänja sig vid mitt tjat om det!

Ska inte äta nåt mer idag i alla fall. Måste ju bli av med min feta mage inför sommaren,
eftersom Kissie sa ju faktiskt att man inte kan vara tjock i bloggen! :O Så jag känner f*n en del press nu, buhuuu! Aja, det är bara att sätta igång med bantningen! ;)


NÄÄ, alltså den där kroppen funkar ju bara inte...!?



I know you love me, och om ni inte gör det så kommer ni göra't inom en snar framtid...


/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0