Skönt med taxi till skolan

Tjena allesammans! Allt bra eller? Själv mår jag super, som vanligt! Idag var det första dagen i skolan på två veckor, så det var väl kul att få träffa folk igen, men att plugga var inte lika kul. Dock var vi inte tvungna att göra så mycket på dagens lektioner, så det var ju chill!

Direkt efter skolan kom taxin (som jag får åka till skolan och sjukgymnasten nu när jag hoppar på kryckor), och skjutsade mig till sjukgymnasten där jag var i cirka 45 minuter. Nästa vecka ska jag äntligen få ta bort mina stygn och jag hoppas även att svullnaden blir mindre och mindre! Den har faktiskt blivit mycket mindre redan nu, så det är ju bra!


Mycket skönare att åka taxi till skolan än buss!




/Mimsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Hur många läsare har ni ungefär? :) och tjänar ni några pengar? (tänkte eftersom ni har vissa sponsrande läkar) :)

2010-03-16 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0