Pluggkväll?

Vet ni hur mycket jag hatar historia? JAG VERKLIGEN HATAR DET. Eller visst, finns väl värre saker. Men vafan, jag har ingen lust alls att spendera hela kvällen till att lära mig saker som hände för typ 100 år sen? =O Aja, det är bara att bita ihop I guess...

Idag har jag pluggat som en häst i skolan och jobbat som en tok på sjukgymmet, känns bra! Och som jag sa imorse så har jag ju tagit bort plåstrerna från mitt knä, vilket är sjukt nice! Känns dock lite naket utan dom, men blir väl van ganska snart! Hoppas jag...

 

På med myskläder, nu är det dags för pluggkväll! :/




/Mimsan

Kommentarer
Postat av: sara

är du på g med nån just nu? :)

2010-03-22 @ 18:49:14
Postat av: My

FJOOOOOOOOOOOrtis

2010-03-22 @ 18:54:54
URL: http://mybinnquist.blogg.se/
Postat av: Morf

Det känns som ingen bra idé att berätta om vår ungdoms verklighet. Betr. intresset för historia?!

Nåja, det är ju inte etthundra år sedan f-ståss.

Kämpa på. Nyttan får du senare.

2010-03-22 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0