Nya bilder på knät...

Ameh tjenare och godmorgon! Någon som är vaken? Själv har jag varit vaken ett bra tag nu. Skulle in till Sofia Hemmet 07.30 imorse eftersom jag skulle ta bort mina blåster och så på knät. Det såg jättefint ut sa dom, men det tycker inte jag. Nu har jag TVÅ förstörda knän, skitsnyggt! Verkligen... Aja, det hade ju läkt bra i alla fall, så det var väl ett plus!

Ska snart dra iväg till skolan, men ska ta och fixa någon bild på knät till er innan det! Hoppas ni gillar det ni ser. Iof ser man inte såren, eftersom jag måste ha kirurgtejp på dem... Och juste! Det ska bli skönt att kunna raka benen igen så att dom blir släta och "fina"!

 

 

/Mimsan


Kommentarer
Postat av: MoMo

Snyggt jobbat! Sköt om benet. Snart sommar med ben utan plåster. Nåt att se fram emot. Var försiktig med rakbladet förresten!?

2010-03-22 @ 13:54:01
Postat av: besökare

vad är det som har hänt med ditt knä då?:( det såg inte så jättekul ut direkt... :/

2010-03-22 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0