Vi svenskar svär så mycket...

Tjena alla!

Allt lugnt? Själv är jag astrött... Kom hem runt 11 idag på morgonen och däckade direkt i sängen. Shit, var vaken hela j*vla natten hahah. Men det är så man gör på sommaren, man har kul hela natten! Ere fest så ere! ;)
Vilken tur att det var dåligt väder idag btw, eftersom jag sov bort hela dagen. Eller var det dåligt väder...? Jo men när jag vaknade så åskade det i alla fall ute! Haha, hela huset bullrade x) Ringde pappa direkt och bad honom att komma hem, men det gjorde han tyvärr inte...

Skriver mer om gårdagen senare. Ska ändå stanna hemma hela kvällen idag. Käka pizza, dricka cola och käka godis + kolla på rysare med mami och papi. Låter helt perfekt. Fan sjukt länge sen jag stannade hemma en fredagkväll. Alltså shit, jag sitter seriöst och kollar på Barnkanalen just nu. Det är sjukt illa.

Juste, vi svenska svär sjukt jävla mycket! Hahah...

/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0