Världens bästa syster!

Godmorgon! Mår alla bra? Det gör i alla fall jag, för att min syster tar studenten idag och jag är så glad för hennes skull!!! Ska även få åka med på flaket med henne sen efter utspringet, så är sjukt taggad för det också! Hehe, är uppe ganska tidigt idag eftersom det är så mycket att göra här hemma! Hela kylskåpet är fullt med alkohol, wooho! Haha, nejdå, nu ska vi inte vara såna... ;)


Syrran och jag för läääänge sen!

Aja, slänger upp lite bilder från dagen senare (förmodligen imorgon...). Ni får ha det super, så hörs vi senare!

/Mimsan

Kommentarer
Postat av: Morm

Hej Mimi!

Vad gullig du är som skriver så vackra ord om din syster. Du måste också vara världens bästa syster. Ni är jättesöta på bilden. Hoppas ni får en jättetrevlig dag.

KRAM!

2010-06-04 @ 09:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0