Skriva lite mer om killar...?

Fick en kommentar om att vi borde skriva mer om killar och visst kan vi göra det! När vi har något att skriva om dom såklart ;)

Aja, är hemma från skolan nu. Slutade 10 idag (var bara i skolan i en halvtimme...värt?) Ska snart dra iväg med syrran och försöka fixa jobb. Hon har ju gått ut gymnasiet nu, så det är bara att börja knega för hennes del! Själv har jag två år kvar, så det är nice!

Nej nu ska jag plocka undan lite. Jag och syrran käkade nämligen frulle på baksidan idag. Mysigt va? :) PUSS!


/Mimsan

Kommentarer
Postat av: My

Vad kul! Jo men det måste ni väl kunna, man spanar väl alltid in killar. Det måste ju inte bara vara killar ni känner men kanske någon på skolan som ni tittat extra på eller någon från jobbet?



Har ni inte slutat skolan än!? Jag slutade för en vecka sen. =)

2010-06-08 @ 15:29:22
URL: http://my.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0