Orkar inte lägga upp alla bilder från igår

Nu har jag varit och hämtat mina shorts som jag glömde hos en kompis igår. Och nej, jag gick inte omkring i bara trosor, utan jag bytte till leggins under kvällen eftersom det blev så kallt ;)

Aja, igår började vi i alla fall dagen vid Långsjön. Där träffade vi lite kompisar och började tagga till lite. Sen drog vi vidare till en kompis och fortsatte där. Dock blev vi tagna av polisen, men det behöver jag inte gå in på varför. Nu är allt löst och det är bara att glömma denna händelse!
Det blev en helt okej avslutning. Blev ganska trött snabbt, så då vare bara att dra hem och sova!


Tar och lägger upp lite bilder från gårdagen, men inte alla. Ni som har mig på facebook kan kolla på resten där!

 

Sandra och Jess

 

Jag och Jesper

 

Jess, Sandra och Tessan

 

/Mimsan


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfru

danke;) snygga bilder;)

2010-06-10 @ 18:19:04
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0