Lite killsnack sådär...



Åh vad härligt det ska bli med sommar! Ligga på stranden, dricka cola och spana in alla heta killar. Killar på sommaren är ju verkligen bara för underbart! Något som jag verkligen gillar är killar med keps. Fan vad sött det är!
Det sköna med sommaren är att då vet alla att det kan hända att man bara vill ha en sommarflört när man flörtar med den. Nu menar jag inte att det är vad jag är ute efter denna sommar, men t.ex. när jag drar till P&L i sommar, så kanske man träffar någon som bor utanför Stockholm då. Då blir det så enkelt att bara låta den vara en sommarflört!

Ah, det ska verkligen bli kul att se vad den här sommaren har att erbjuda. Vem vet, kanske inte träffar någon intressant alls? Eller så dränks jag i ett hav av killar som jag vill ha? You never know... ;) Jag hoppar verkligen att alla våra underbara bloggläsare kommer att få ett skönt sommarlov med en massa kärlek i alla fall!



Wanna be my summerlove?


/Mimsan

Kommentarer
Postat av: My

Killar med keps? Jaså! Tycker att det är väldigt sällan någon passar med det, oftast 1/10 kanske. Men det är väldigt sött faktiskt.



Hoppas peace and love blir grymt!



Förresten, går ni på jensen gymnasiet eller olika skolor? Tycker att jag känner igen jess men jag vet inte :)

2010-06-08 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0