Kräsen


 


Just nu är det inte mycket som duger enligt mig. Kläder, killar, kompisar osv. Nu menar jag inte att mina kompisar inte duger, utan jag menar att jag är kräsen med kompisar. Jag låter alltså inte vem som helst få veta allt om mig. Är du för tantig eller kräver mycket uppmärksamhet så kan du lika gärna dra. Visst är det kul med uppmärksamhet ibland, men vi vet ju alla hur det blir när någon är FÖR jobbig. Eller hur?

När det gäller killar så krävs det mycket för att få mig på fall. Är inte den som bryr mig så mycket om hur man ska se ut, men man kan ju inte gå runt och se ut som någon jävla dammråtta heller. Insidan är jävligt viktig. Har du inte humor eller kan inte släppa loss ibland, så kan du också dra. Eftersom jag själv gillar att vara oseriös, så är det självklart roligt om man har någon som kan göra samma sak.

Man ska inte vara så desperat med kompisar och killar, eller ah, tjejer för dom som föredrar det. Visst är det kul att vara på jakt efter någon ibland, men komigen, nu är det sommar. Man hänger ju efter varandra som svansar då.
Kärleken och kompisarna kommer när man inte är beredd. Det är därför jag är kräsen; ju mindre desperat du är, desto bättre känns det när det helt plötsligt kommer in någon ny och intressant person i ditt liv.

/Mimsan

Kommentarer
Postat av: My

Skriv mer om killar! Ni går på jensen va? Har du inte sett några killar där som fångar era blickar extra mycket? Kul att höra även om ni inte vet vilka det är, och ni behöver ju inte skriva om det är någon från klassen eller så :)

2010-06-03 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0