"Ingen big deal..."

God eftermiddag!

Hur mår alla idag? Pigga och glada eller trötta och sura kanske? Själv är jag hyffsat pigg och glad! Kom faktiskt hem väldigt tidigt igår. Ärligt talat så tycker jag inte att midsommar är en big deal. Vissa år är man supertaggad, och andra inte. Eftersom jag ska till Peace and Love nu på måndag, så har jag faktiskt inte ens hunnit tänka på att det var midsommar igår!

Så, vi drog först till mina kusiner igår och käkade lite sådär. Efter det drog jag med min kusin till hans kompisar och grillade lite. Där var det chill och väldigt skönt folk! Så ja, jag hade väl en kul midsommarafton i alla fall! Synd bara att det inte blev så många bilder från igår...








/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0