Vi ba kööör


Okej, nu ska jag berätta om gårdagen...



Vi började kvällen hemma hos en kompis, men drog därifrån ganska snabbt eftersom bussen inte gick så ofta, och vi skulle vidare på fest. Så vi drog på fest, sen tog vi en taxi tillbaka efter några timmar.
När klockan var runt 4 (tror jag det var) så skulle vi nakenbada. Vi tyckte att det var en bra idé att ta roddbåten också och åka över till andra sidan sjön. Så vi satte oss sju pers i en liten roddbåt och åkte över! När vi har kommit över till andra sidan och precis ska gå av så failar jag sönder!

Jess hann gå av båten och ta min väska där jag hade alla saker, men när jag ska gå av så sitter det självklart en fet jävla spindel vid klippan. Så jag flyr bak i båten och den vänder sig upp och ner. Vips så ligger jag och tre till och sprattlar i vattnet. FYFAN ALLTSÅ, HAHAHA! ÅÅÅÅ JAG DÖR! FAN VA KUL DET MÅSTE SETT UT!


 

Men skitsamma, vi ba kööör!

 

 

/Mimsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0