Mimsan ba njuuuter

Klockan är snart tolv och jäklar vad varmt det är. Någon annan vaken snubbe som känner likadant? Ligger och kollar på Ett päron till farsa i Las Vegas, lyckad snubbe det där alltså. Typ min förebild? Fast ne. Ligger även och lyssnar på Cary Brothers. Ride spelas typ om och om igen. Kanske gört hela natten? Ingen vet. Är nog väldigt skönt att somna till den låten iaf!

Shit vad jag ligger och tänker på en massa saker. Får ju typ inte plats mer i mitt huvud snart! Tror ni att hjärtat signalerar upp vad man ska tänka på till hjärnan? Okej, det där lät ju bara korkat. Men med tanke på att man alltid säger "...du kommer alltid finnas i mitt hjärta" , så borde det väl vara så? Aja, det där vet väl inte jag, är ju ingen vetenskapsman eller så.


Säger bara en sak alltså. Shit vad jag njuter av det här sommarlovet!






IT'S F*CKING

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0