Kan ju inte sitta hemma tre dagar i rad!

Har ni haft en bra dag alla bloggläsare? Min har varit väldigt chill i alla fall! Drog ju som sagt till stan och spenderade lite pengar med Tess. Orkade dock inte va där så länge eftersom jag sov så jäkla dåligt inatt, och var väldigt trött! Har vaknat upp två nätter i rad nu exakt 04.30 och trott att jag var kvar i vårt camp på Peace and Love. LÄSKIGT!

Den där som alla har *tummen upp*

 

Lång väst från H&M

 

Spetsbody från H&M

 

 

Ska väl börja fixa till mig lite om ett tag, eftersom senare ikväll drar jag och brudarna på fest. Känner verkligen att det behövs, har suttit hemma två kvällar i rad nu! Visst, röjde varje dag förra veckan, men det är ju det man är van vid nu!

 

/Mimsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0