Talar ut om sommaren



Åh, herregud! Nu vill jag verkligen att sommaren ska komma. Har tröttnat på vintern, det räcker med snö nu! Vill att det ska bli varmt och torrt på gatorna så man kan sitta på dom om man blir trött! Hahah, jahaaru, det där lät stört, men ni hajar!


Dom allra bästa minnerna jag har är liksom från sommaren. Det händer så mycket då. Man gör alltid saker, är aldrig deppig. It's perfect! Sommaren 2009 var lätt den bästa sommaren på länge. Träffade en massa kul folk tillsammans med Jess. Var nog aldrig hemma under sommaren förra året faktiskt! Fanns väl någon enstaka person som blev viktigare än andra också, om ni fattar vad jag menar ;)

Den här sommaren ska också bli perfekt. Den ska bli den bästa! Eller ah, man vet ju inte vad framtiden har att bjuda på. Vet redan en jättekul sak som jag och Jess ska göra, och det är att segla i Kroatien (som jag sagt förut!). Fatta vad kul det kommer bli! Tror att vi kommer vara runt 20 pers som åker, så det blir nog asnice!
Vill även dra iväg och hyra en stuga nånstans med en massa kompisar och bara leva livet. No parents! Hehe...

Svensk sommar. Finns det något bättre? Ärligt talat så knäcker inte en kväll i Grekland, en kväll i Stockholms Skärgård med solnedgång, nattbad, kul folk osv... Faktiskt inte! Men det är ju iof bara vad jag tycker. Tror dock att ganska många kan hålla med mig om det. I alla fall ni människor som brukar vara i skärgården ofta.

Bild tagen av mig i somras

 

/Mimsan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0