Somnade klockan 6 imorse...

Tjena och godmorgon! Någon som är lika trött som jag är? Jag somnade runt 6 imorse och vaknade nångång efter 12. Kunde inte somna inatt, vet inte varför, men det gick bara inte. När Teletubbies började på morgonen klarade jag inte av att vara vaken längre. Fick ont i huvudet.

Men men, nu är jag vaken. Kollar på "The Hills Weekend Break" på MTV. Har dock redan sett alla säsonger tusen gånger typ, men det är lika bra varje gång! Jag tröttnar aldrig på det. Fast det är väldigt tråkigt att Lauren inte är med i säsong 5...



/Mimsan

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: ja visst är de underbara (:

2010-01-10 @ 14:58:49
URL: http://carolynes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0