Somnade 21.00 igår!? :O

Tjena!

Vaknade runt 10 idag. Vaknade av att jag fick massage om jag inte minns fel! ;) Det var en j*vla nice väckarklocka. Men av vem säger jag inte, hihi! Igår somnade jag runt nio, och ja, det är helt stört! Brukar alltid vara vaken halva nätterna när det är helg, men blir ju som sagt väldigt trött av allergipillrena jag tar. Dessutom har jag blivit väldigt risig under den här helgen, så ska nog till vårdcentralen imorgon igen. Suck...

Så igår gjorde jag alltså inget speciellt, men ibland kan det faktiskt vara skönt att bara vara hemma och ta det lugnt..

/Mimsan

Kommentarer
Postat av: Jennifer

oj hehe själv somna jag nog vid halv 4 :O , lite väl sent kanske :S

2010-01-31 @ 16:56:28
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0