Öppen för förslag

Hej på er!

Nu har jag gjort klart svenska läxan, vilket är väldigt skönt. Då är jag ledig ikväll, wie! Brukar alltid ha något plugg att göra på söndagkvällarna, men inte idag :)

Gårdagen/kvällen spenderade jag hemma hos Jess. Det vart skräckfilm och självklart en massa onyttigheter till det! Endast på lördagar får man äta sånt! Filmerna vi såg var The Children, Dealine och The Uninvited. Efter det blev det två avsnitt av Eva & Adam för att lugna ner sig lite, hehe... Kom hem rätt så tidigt igår också, typ strax efter tolv.

Dagens planer är att plugga lite mer, fast historia istället. Annars vet jag inte riktigt, så jag är öppen för förslag! ;)


Åh, ge mig sommar nu!!!

/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0