Nu drar jag till skolan!

Godmorgon föresten! Blev ett svar på tal så här direkt på morgon, men var bara tvungen att yttra mig om en sak! Aja, nu ska jag snart iväg till bussen och åka mot skolan. Haha, mamma väckte mig runt 7 idag och trodde att klockan var 8. Så jag for upp ur sängen, men efter ett tag märkte jag att klockan inte var mycket alls. Vart lite smått sur där ett tag faktiskit...

Juste, fick min kallelse till Sofia Hemmet, där jag ska göra min knäoperation, igår. Operationstiden är dock inte förens i mars, tror att det var den 5e. Men dom är tydligen fullbokade där hela tiden, så det känns ju bra i alla fall! Då vet man att det är en bra klinik ;) Men står även med på en snabblista, så kanske kan få ett tidigare datum! Nej nu måste jag kila till skolan...



/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0