När jag har tråkigt, så bjuder jag på gamla bilder!

Helt otroligt. Mimsan har ingenting att berätta. Det är ju helt stört! Det står helt stilla i pallet på mig just nu. Inget nytt. Kanske börjar bli lite långtråkigt med lov? Hmm, ofta jag ens tänker den tanken... Nejmen, helt ärligt, det har ju inte varit så mycket drag under det här lovet! Kanske beror på att man helt enkelt inte orkat?

Har kollat klart på alla Weeds avsnitt som finns på TV6 play och alla The Hills avsnitt, så jag vettefasen vad jag ska göra resten av kvällen... Egentligen borde man ju ställa om dygnet igen och gå och lägga sig snart, men det har jag ingen lust med. Är ju inte ens trött liksom, hehe... Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva en massa blaj. SJUUUUKT tråkigt att läsa ju, hahah ;D

Jag och Jess för cirka 2 år sedan...

/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0