Lite nyårslöften...



God kväll alla ni som är vakna! Jag har precis kollat klart på Kråkguldet med mamma och pappa. Vart grymt skönt att bara sitta hemma och ta det lugnt ikväll.


Men, nu är det i alla fall ett nytt år, vilket innebär nya nyårslöften. Jag har en del som jag ska försöka hålla också. Har ni några nyårslöften? Jag ska i alla fall sluta bry mig om folk eller vara med folk som i längden bara får mig att må dåligt. Ska även ägna mer tid till mig själv. Känns som att varje gång man visar att man bryr sig om någon så får man bara skit tillbaka för det. Så det är det slut med nu! ;) Eftersom jag alltid har haft svårt för att visa för folk vad jag verkligen känner, så vill jag inte riskera att öppna mig för fel folk. Om ni fattar vad jag menar? Jag vet inte varför jag har svårt för det, men det finns så många där ute som bara bryr sig om utseendet, och struntar fullständigt i hur man är som person. Därför känner jag att jag i år ska tänka på vilka jag väljer att ha som nära kompisar m.m.
Där fick ni höra lite av alla nyårslöften jag har. Visst är jag snäll?



Nej nu ska jag ta och dra igång något gammalt avsnitt av Weeds. Har ju kollat klart på alla säsonger nu. Buhuuu... :/

/Mimsan


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: allt blir mycket roligare med bilder! :)

2010-01-02 @ 02:50:46
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0