Jag vill..

Just nu känner jag att det finns så mycket saker jag vill. Just nu känns livet bara så tråkigt och händelselöst. Jag säger inte att allt suger men det vore roligt om det skulle hända lite roligare och annurlunda saker. När man läser anndras bloggar och hör saker från alla andra verkar allting så roligt och man skulle vilja att det var än själv det handlade om. Många som är nästan i min ålder skaffar lägenhet och flyttar in med sin kille och lever ett sjukt händelserikt liv, bra eller dåliga saker det kvittar.
Jag vill också ha en egen lägenhet, jag vill ha ett jobb, jag vill bli fotograf, jag vill bli model, jag vill bli designer, jag vill spela in en skiva, jag vill ha massa pengar, jag vill köpa nya kläder, jag vill ha choklad, jag vill ut och resa, jag vill ha sommar, jag vill ha bättre betyg och massa mer.
Men sooo what om man vill saker liksom, man kanske ska försöka uppfylla dem också ?

/Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0