Westlife in my <3?

YOOO! Vad händer? Själv kom jag hem från skolan för ett tag sen och just nu sitter jag och dunkar musik! I högtalarna är det Westlife som kör sitt race för stunden. Någon som gillar dom? Själv har jag faktiskt varit på tre konserter när dom spelar! Nice va? Min kusin går iof inte att jämföra med, eftersom hon typ har varit på alla(?!)

Idag hade vi en sjukt lång håltimme, så då vart det fika med några i klassen och efter det köpte jag lite ringar. Kände verkligen att jag behövde det! Garderoben är full, men det är inte smyckeskrinet kan jag säga! Heheh.. ;)



/Mimsan

Kommentarer
Postat av: SIEL

haha ja. helt klart :D

2010-02-03 @ 20:41:26
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Denise

Käften din lilla gurka, har jag inte alls det ;) Var faktiskt inte förra året! Sådetså! ;)

2010-02-04 @ 10:05:08
URL: http://chasingymdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0