Klackskor i sommar! (?)

Nu har jag varit hos sjukgymnasten och efter det stretchade jag ett bra tag. Vill ju inte bli ovig bara för att jag inte dansar för tillfället! Frågade faktiskt sjukgymnasten idag på Sofia Hemmet om jag skulle bli mindre vig, men han sa att jag kunde vara lugn. Puh, tur det! Frågade även om jag skulle kunna använda klackskor i sommar, och det skulle nog inte heller vara några större problem. NICE?! Hahah ;D Nej, nu ska jag se om maten är klar. Är helt utsvluten!

Klackskor kommer alltså inte att vara något problem för mig i sommar, om det som sjukgymnasten säger stämmer!

 

/Mimsan


Kommentarer
Postat av: Ciiz

dom röda var riktigt snygga

2010-02-04 @ 20:43:47
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0