Kanal 9 är såå töntigt

Godmorgon! Jag är fortfarande sjuk, vilket suger, så jag stannar hemma från skolan idag igen. Vill ju inte vara sjuk i helgen liksom... Just nu sitter jag och kollar på Rachel Ray på TV 3 (det går f*n inget bättre på morgonen!)...

Haha juste, fick en kommentar igår om att jag var en sopa som tittade på kanal 9. Så jag hoppas verkligen att jag är mycket coolare nu när jag kollar på TV 3... ;) Haha, O-M-G liksom, vem fan bryr sig? x) Sen när blev vissa kanaler coola eller töntiga? Kanske bara är jag som är efter och inte visste om det i sånna fall.. Fick mig ett skratt så här på morgonkvsiten av den där kommentaren i alla fall :)


Blää för att vara sjuk :(


/Mimsan

Kommentarer
Postat av: emilia

Disney channel is the shit. Så jag måste va värsta geeken, haha ;D

2010-02-18 @ 19:56:17
URL: http://emilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0