Godmorgon sötnosar!

Godmorgon! Har äntligen kommit upp ur sängen och ska snart upp och käka frulle. Är sjukt seg, och tanken av att jag ska ägna den här söndagen åt plugg suger! Har naturprov på tisdag och ska även plugga matte. Så ah, det låter väl härligt?!

Igår var jag och Tess norr om Stockholm och festade. Ganska nära Sollentuna. Kvällen var helt okej, men vi drog rätt tidigt ändå. Orkade inte åka hem för sent när vi var så långt bort. Blev inte så många bilder under kvällen heller... HAHA, juste! Det var en kille som började strippa där igår. Fick några bilder på det, men är nog inte så snällt att lägga upp det här i bloggen, hehe...
På vägen hem köpte vi med och snacks och frossade sönder när vi kom hem. Perfekt avslutning på kvällen helt enkelt!

Nej nu måste jag upp och käka och ta en dusch. Annars kommer jag väl aldrig komma igång med plugget! Ha det superbra idag sötnosar!


 

/Mimsan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0