Vi snackar bara om plugg här i bloggen?!

Tjena tjena! Söndag idag och även den sista dagen på påsklovet. Buhuuu... ;'( Orkar inte börja skolan igen, har klarat mig riktigt bra utan den faktiskt! Trodde jag skulle vara tvungen att plugga hela lovet, men så blev det inte. Har gått upp sent nästan varje dag, förutom dom dagarna som jag skulle på sjukgymnsatik ;)

Idag har jag finslipat lite på mitt svenska arbete, men det får räcka med plugg för den här dagen. Nu är det stek framför tvn som gäller. Vet att jag borde sitta ute och steka istället, men jag orkar verkligen inte göra det idag! Kan göra det senare istället... Tur att "Dating in the dark" går nu då! (repris från i tisdags alltså). Missade ju det då!

 



Ha det bra
sötnosar!


/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0