Vaken tidigt idag!

Godmorgon! Har varit vaken ett tag nu, eftersom Svea kom och väckte mig på morgonen. Så då vart jag tvungen att gå ut med henne så hon kunde göra sitt. Just nu sitter jag framför tvn och myser, lite halvt död sådär... Somnade ganska tidigt igår ändå. Typ runt tolv! :O Men jag antar att jag börjar bli gammal och grå.. ELLER INTE!? ;)

Igår var jag inne i stan och chillade med Tess. Köpte cider och choklad och satte oss i kungsan ett tag. Var mysigt tills det blev kallt! Idag ska jag iväg med syrran och lämna cvn, och efter det blir det nog ännu en tripp till staden vår. Hoppas att vädret blir bättre bara, för att just nu är det helt grått ute!

/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0