Mimsan diggar/diggar inte!

 

Helger. Älskar helgerna. Vill bara dra ut och träffa kompisar och röja! Orkar inte med plugget just nu..

Höstmodet. Åh, vad jag älskar stickat, skinnjackor, stövlar, halsdukar, mössor...




Kommunaltrafik. Det är så jobbigt att åka till dansen flera dagar i veckan. Tar så mycket längre tid med buss och tuben...

Mitt knä. Stör mig på mitt korsband. Jag orkar inte med att hoppa på kryckor i ett år om jag måste operera!!

Skrikiga 13 åringar. Dom är så jobbiga! Är jättestolta för att dom har börjat 7an men beter sig som barnungar...

/Mimsan


Kommentarer
Postat av: emmelist

ja men kanon! lägg gärna till mig på bloglovin så missar du inte alla "dagens blogg"! Kram

2009-09-23 @ 15:52:06
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jonte

Håller med om det där med jobbiga 13åringar iallafall :O

2009-09-23 @ 19:11:36
URL: http://jonataans.blogg.se/
Postat av: M

Synd att du är en 13-åring själv :/

2009-09-23 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0