Mjau, Mimsan är hemma!

Har precis kommit hem från Jess. Hon skulle på fotomässan idag, så jag var tvungen att kila hem. Som tur var fick jag skjuts, eftersom det är så ruskigt väder ute. Vart inte heller speciellt sugen på att gå hem. Är för seg och lat för det.

Igår var vi i alla fall hemma hos en kompis först och chillade lite. Senare kom några från förra klassen, men då var vi tvungna att dra eftersom vi skulle möta upp Sandra och Tessan och sen dra till en annan. Kvällen blev helt okej. Lite tjafs, men det ska knappast ni få ta del av ;) Hmm, nu ska jag nog ta och dra mig till TVn och kolla på Pirates of Caribbean. Har varit grymt sugen på det ett bra tag nu!

Jag tror nog att Jess lägger upp lite bilder från gårdagen när hon har kommit hem från fotomässan. Så håll utkik!



I högtalarna just nu:

/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0