Jag HATAR spindlar!

Tja tja! Kom hem för typ en timme sen. Skönt som fän att sluta tidigt! Idag har jag vaccinerat mig mot svininfluensan. Gjorde inte ont, men har ont i armen utav h*lvete nu och har huvudverk... Aja, nu slipper man bli ett svin i alla fall! ;)


När jag skulle åka hem på bussen så sitter jag där och lyssnar på musik och helt plötsligt ser jag att det sitter en stor spindel på min arm. Jag skriker högt och springer bak i bussen. Buss chaffören stannar bussen och frågar vad som hänt. Snacka om att jag skämdes. Att sitta själv på bussen och skrika är ju knappast någon höjdare.. Men jag kan erkänna att jag har en grymt stor spindelfobi. Ryser bara av tanken på dem! Satt och skakade hela vägen hem på bussen...

 

/Mimsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0