Jag är den som räddar sniglar!

Tjo på er! Äntligen fredag och visst är det skönt? Fredag = sämst uppdatering i bloggen, eftersom har så mycket annat för sig då. Har precis käkat middag med mamma och snackat om allt möjligt hur länge som helst. Skönt att få ut allt man hållt inom sig...

Idag slutade jag runt 12 vilket var väldigt skönt. Kom hem, däcka typ i soffan och sen drog jag och mamma och handlade lite. Köpte en "päls"väst. Kommer aldrig köpa äkta päls, eftersom jag är en riktig djurvän. Jag är den som hjälper alla sniglar över vägen (dom som har skal dårå!). Visst, låter äckligt, men tycker att det är så ofräscht med alla mosade sniglar som ligger på vägen. Inte speciellt kul att få en mosad snigel under skon liksom...




Pälsvästen...


/Mimsan

Kommentarer
Postat av: my

man måste vara snäll mot alla!

2009-12-12 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0