Dansuppvisning

Hej på er!

Mår ni bra idag? Det gör jag i alla fall. Eller nja, är lite trött, men det blev rätt sent igår. Behövde lösa lite saker you know. Aja, igår var i alla fall jag, Jess, Amanda och Tessan på fest och efter det drog vi till GP och käkade lite. Vet inte varför, men jag älskar att käka mitt i natten!

Idag ska jag och syrran iväg och kolla på en dansuppvisning på våran förra dansskola. Det ska bli kul! Kommer kännas lite konstigt att det inte är man själv som står där på scenen och uppträder bara...

Från förra uppvisningen när jag var med;



Jag står längst fram som rockare



Jag och syrran längst till höger (jag har lila kjol, hon har vit skjorta)

 

/Mimsan

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

den nere ser fett kul ut :)))) /fredrik

2009-12-06 @ 03:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0