I need you tonight

Ojojoj, vilken bra dag det är idag! Förmodligen den bästa onsdagen i år. Kommer inte säga varför, så det får ni klura på! Jag och Jess ska göra något j*vligt kul iaf!

På tal om absolut ingenting så är jag sjukt besviken på den dåliga uppdateringen från oss. Visst, vet att det är mitt eget fel, men det finns ju inget vettigt att skriva om just nu!!

Aja, när jag ändå sitter här så passar jag på att slänga in dagens låt. Så ta och njut av den! Och se nu till att ha en riktigt stekig och bra onsdag. BYE BYE!

 

/Mimsan


Kommentarer
Postat av: Anonym

stem på mine sko, så skal jeg stemme på dine? :-)



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=qrMyxE6IaPHUDKuVdugSFbv5bv3lsPFW7RKsVGytT6DWFxqggMzj



.... takk på fohånd <3

2010-07-22 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0