Jess & Mimsan ÄR bäst

Tagga till nu, det är ju fredag imorgon! F*n vad jag ska röja. Är så jäkla festsugen! Vill bara släppa alla problem. Orkar inte stressa och tänka på all skit. Det är inte värt det längre! På helgen är jag ett ego. Då är det viktigast att jag har kul. Något annat bryr jag mig inte om! Jess & Mimsan röjer, and you can't do anything about it! OK?! Så för att jag ska få er att förstå: i helgen ska det festas, festas och festas! Ska jag ta det en gång till? FESTAS! Jag är så trött på allt just nu bara. Så nu jävlar, nu ska det bort från min skalle.

Är klar med plugget för idag, så jag har hela kvällen till att göra vad jag vill. Hoppas att det finns någon annan som också är ledig i kväll. Det är ju inte speciellt kul att sitta och lalla för sig själv liksom... Juste! Snackade med Jess nyss och hon sa att vi ska ha dans imorgon på idrotten. Äntligen något som jag gillar! Men visst, det kommer ju knappast vara på den nivån jag kör, men det är ju bättre än ingenting! ;)

Jess & Mimsan är så snyggast i alla lägen! (bild tagen i somras, sötaste brudarna ju!)


/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0