Träningsverk! :(

Godmorgon! Vaknade för typ en halvtimme nu och har precis haft en härlig frukost med syrran. Blev en massa snack på både svenska och engelska ;) Well, idag är det fredag och jag är ledig. Så jäkla skönt! Lite senare idag ska jag träffa Jess och fixa lite grejer.

Fy tusan vilken träningsverk jag har föresten! Trodde inte att träningen från gårdagen tog så mycket, men det gjorde den visst! Egentligen tycker jag om att ha träningverk, för att då känner man att man har varit duktig! Det är dock inte lika kul att ha träningsverk OCH vara förkyld...

/Mimsan

Kommentarer
Postat av: maria

Hej, förlåt om jag stör, men jag är med i en tävling om att bli veckans blogg hos: http://myzaans.se/2010/may/veckans-blogg-finalisterna.html

jag är nr 10. skulle uppskatta om du la en röst på mig! hoppas du mår bra, kram maria

2010-05-28 @ 17:26:38
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: MoMo

Hum! Hur är det med svenskastavningen. Verk stavas med ä! Om det inte är ett verk förståss? Bra att du tränar. Lite värk får man stå ut med. Resultatet kommer sedan.

2010-05-28 @ 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0