Talar ut om mitt matproblem just nu

Godmorgon! Har precis dragit mig ut ur sängen och käkat lite frukost. Visste ni att jag har tappat matlusten lite? Förut älskade jag knäckebröd och kunde äta hur mycket som helst, men nu kan jag bara äta en halv bit! ILLA! =O Är väl inte så konstigt egentligen, med tanke på att jag har ätit mindre än vanligt dom här dagarna efter operationen...

Känns skumt att jag sitter här hemma, när jag vet att alla andra är i skolan. Jag tycker att jag borde kunna gå till skolan, men när jag tänker efter så ångrar jag mig eftersom jag inte kan ta med mig mitt kylbandage, såren har inte läkt och att jag måste göra sjukgymnastiken. Så jag får sitta här hemma denna vecka och vila upp mig och plugga galet...

/Mimsan

Kommentarer
Postat av: Morm

Hej Mimi!



Vi kommer imorgon om du vill. Du är jätteduktig som kör din sjukgymnastik, då blir det bättre i knät fortare. Hoppas du och Astrid får en bra dag.



Kram!

2010-03-08 @ 10:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0