Det steker!

God eftermiddag! Visst är det härligt väder idag? Shit, sjukt skönt ju! Ska snart dra upp och käka lite lunch och sätta mig och steka lite på baksidan. Visst, kanske inte är något varmt sommarväder, men det steker ju ändå på ganska bra i solen idag faktiskt!

Igår spenderade jag kvällen hemma hos Jess framför melodifestivalen. Tyckte ni att rätt person vann? Det tyckte inte jag... Tyckte att Saade skulle vunnit. Ni vet han som sjöng Manboy? Tyckte att introt var j*vligt coolt när alla dansare hängde på det där gallret!

Nej, nu ska jag inte sitta här längre. Ska dra ut och njuta av den underbara våren som äntligen verkar vara påväg?! Haha, så vi hörs lite senare! Och det får för*** inte komma någon mer snö och kyla nu! TJO PÅ ER!



/Mimsan

Kommentarer
Postat av: Marielle

Erik skulle ha vunnit :):):)

2010-03-15 @ 17:34:35
URL: http://mellansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0