Bara liiite drama igår!

Tja! Jag har pluggat hela dagen, så har inte hunnit uppdaterat något än! Har suttit och skrivit på mitt svenska arbete som en tok, eftersom det ska vara inne på måndag. Så nu har jag bara lite kvar att göra! Usch, tycker verkligen inte om att plugga på helgerna alltså!

Igår började jag kvällen med Tessan, Sandra och Jess. Efter det drog vi vidare och fortsatte fredagskvällen. Det var en helt okej kväll faktiskt. Bara lite drama, hahah! Jag har blivit så himla dålig på att ta bilder under kvällarna. Fick bara några bilder från när vi var påväg. ILLA! Hahah..


Jess & Tessan när vi stannade till vid ett dagis



Sandra!


/Mimsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0