Pianobruden?

Tja! Lite sent inlägg kanske. Men har inte orkat blogga nånting idag än. Lite jobbigt att stå i nu när inte Jess kan uppdatera nånting! Just nu sitter jag i alla fall och plinkar på min keybord. Har aldrig spelat seriöst sådär, utan har bara suttit med ett finger och tryckt lite. Men nu kan jag faktiskt spela ackord och melodin samtidigt! Grattis till mig, fasen vad jag lär mig snabbt! :) Kan bara säga att jag aldrig ger upp när jag bestämt mig för något...

Juste! Idag vaknade jag upp med utslag över hela bröstet typ, så vart tvungen att dra till vårdcentralen direkt. Hade tydligen fått någon allergisk reaktion, men vet inte av vad (?) Jag är inte den som är allergisk liksom. Har aldrig varit. Aja, fick ta en shot med en massa piller i som skulle lösas upp och nu är allt nästan borta. Tur! Man vill ju inte se ut så på en fredag liksom..

Efter skolan kilade jag in till H&M och köpte lite smycken. Kände att det var lite brist på det! Det blev en ring och ett halsband.

 

 

/Mimsan



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du har inte funderat på om det är nickel som du är allergisk emot`? :P

2010-01-28 @ 22:06:18
Postat av: sofia

fick också en allergiskchock nydligen, inte kul!Visst var den där shoten god? ;) eller inte

2010-01-29 @ 14:23:56
URL: http://sofiajordans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0