Nyttiga Mimsan

Godmorgon! Mår ni bra? :) Själv är jag sjukt trött! Vaknade typ halv 9 idag. Suck... Aja, igår var vi i alla fall hos en kompis och chillade lite och spelade Guitar Hero m.m. Vart en rolig kväll, så jag är nöjd! Är lite tråkigt att jag blir så trött av dessa allergi piller jag tar nu..

Nu har jag precis käkat en nyttig och stor frukost; ananas, knäckebröd och ägg! Känner mig riktigt duktig. Åt knappt nånting igår, råkade glömma middagen, så vart sjukt hungrig idag! Nej, nu ska jag ta och lyssna vidare på Lisa Nilsson. Är grymt skönt såhär på morgonkvisten ;)






/Mimsan


Kommentarer
Postat av: tessan

lägg upp alla bilder på fb ;) elr de kanske du redan har <3

2010-01-30 @ 12:13:02
Postat av: helena

solar du solarium? :) och hur ofta gör du det isåna fall?

2010-01-30 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0