Mina kläder har kommit!

Tjena! Nu har jag kommit hem från Jess. Vi kollade på Eva & Adam hos henne. Haha, jag garvar så mycket åt vissa saker som dom gör! Kanske har lite dålig humor, men det är så kul att se hur larviga dom är. Det värsta är ju att man själv säkert var likadan!

Whatever... Tittade ner i brevlådan nyss och där fanns det något till mig! Trodde att det skulle vara min kallese till sjukhuset (angående knäoperationen), men det var bara från H&M. Mitt paket har kommit, så ska snart iväg och hämta mina kläder. Aja, kläder är ju alltid kul!

Haha, känner mig lite som Kissie när jag posar med den här lappen! Fast mina läppar är nog liite mindre ;)


/Mimsan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0