Jag är duktig!

God eftermiddag! Äntligen lördag :)

Vaknade kvart över ett idag, och har pluggat ett tag nu. Visst är jag duktig? Har en psykologiuppgift som ska vara inne på fredag. Vet att det är ganska lång tid kvar, men vill ha så lite plugg som möjligt i veckan! Har även matteprov på fredag, så vill ha tid till att plugga till det också.

Hehe, sitter här med en massa papper eftersom jag nyser stup i kvarten. Fattar fortfarande inte hur jag blev förkyld? Har ju inte varit med någon som är det, så har ju inte blivit smittad av någon...

Haha, bild från Romme förra året när vi var på toa! Man borde varit med för att fatta det roliga... ;)


/Mimsan

Kommentarer
Postat av: Thilda

sv: duktigt :D

2010-01-16 @ 14:55:04
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0