J*vla skitväder...

Godmorgon! Mår ni bra idag? Själv mår jag super! Igår drog jag, Tessan, Sandra och Jess hem till en kompis och hade lite kulkul! Men shit vad kallt det var igår, helt sjuk! Var typ snöstorm ju! Jag och Sandra tog en taxi hem eftersom vi inte orkade vänta på en buss som kanske inte ens skulle gå...

Idag ska jag bara ta det lugnt, och på kvällen får jag se vad som händer. Brukar alltid vara så grymt trött på lördagar nu förtiden! Men men, kanske ändras sen framåt kvällen ;)

Haha, hittade en keps där igår och visst passar jag i den? =D

 

/Mimsan


Kommentarer
Postat av: S

Yes indeed!

2010-02-20 @ 14:44:50
Postat av: sofia

jajamensan ;D

2010-02-20 @ 15:36:58
URL: http://sofiajordans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0