Hemma!

Kom hem för länge sedan men direkt när jag kom hem la jag mig i soffan och orkade inte röra mig där ifrån.. Har blivit väldigt förkyld vilket inte är kul alls! Tiden i finland har varit väldigt kul! Var med om massa roliga saker, speciellt på båten. På dit vägen var det storm och båten gungade något extremt, om man hoppade upp i luften var det som man flög, skit kul! Sedan avslutade vi den kvällen med karaoke och det var nog då jag började bli sjuk.. Sedan gick tävlingen väldigt bra, höjde oss med ganska många poäng. Men sedan på tillbaka vägen till sverige började helvettet då vi hamnade i hytt 13!  Min plånbok försvann.. Och det var liksom inte lite grejer jag hade i den.. Men kvällen fick mig att glömma det problemet men gjorde mig dock ännu sjukare..

/Jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0