Kläder på hundar? NEJ!

Usch, jag tycker verkligen inte om folk som sätter på sina hundar kläder! Visst förstår jag för de små hundarna när de är ute och går när det är kallt, men inte bara för att man tycker att det ser bra ut! Stackars hundar, de lider ju verkligen...

Fattar inte varför man vill sätta på en klänning och en hatt på sin hund. Dom är hundar, inte människor för guds skull! Jag skulle i alla fall aldrig kunna sätta på min hund kläder. Det ser ju inte bra ut! Hundar ska vara som dom är, utan kläder och skor m.m.

 

INTE OKEJ!


/Mimsan

Kommentarer
Postat av: Freddie

det enda som är okej är på vintern och små hundar som måste ha nåt på sig så de inte fryser så mycket.. men det där är ju bara hemskt. Skulle aldrig ta på minhund något!

2010-04-11 @ 10:13:49
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0