Så här låter jag när jag räknar matte

Vad sa jag? Du får inte störa mig!
Va? Jag kollar men det är reklam, jag kan det här tror jag och då blir jag jäkligt glad
Jaaa! *snyft* J
tror det
nej
*host*
6 gånger vadå? Gånger 3
det går i det hära,.
nej,inte just nu
nu ska vi se om det är rätt i sånna fall kan jag det hära
bajs apa skit unk kagge
vaddå svara enklaste form det här är ju enklaste form, ska man inte skriva sådär? Jag tycker det är enklast
hur fan får dom det till det?
för jag har slagit ihop dom, arsle
AAHHHH! Vad gjorde jag för fel!?
bli störeee, lalala



(Brorsan skrev ner allt jag sa när jag försökte plugga...)

/Jess

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, tycker jag känner igen mig där när jag satt o räknade matte ! = ) Matte är verkligen inte min starka sida om man säger så : ) Mådde illa bara jag såg boken ...

2009-09-30 @ 17:13:19
URL: http://oscarnilsson.blogg.se/
Postat av: Marika

hahahahah, känner igen det dära! fan va skönt det är att aldrig mera behöva öppna en mattebok :P

2009-10-01 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0