Overprotected

Hejsan!

Hur mår ni? Haha, okej, ni kanske mår bra men ingen mår så bra som jag. Men det är ju så när man är bäst, och ni är ju inte det så... Hihi =)

Nu har jag kommit hem från skolan och ska snart sätta igång med plugget! Visst låter det kul? Ska bara kolla runt lite på datan och kanske spela lite Sims 3. Hmm, Astrid ska nog få vara med också! (Syrrans dvärghamster...)  Ha det bra så hörs vi senare!

I högtalarna just nu:

Haha tjockis Astrid! =)


Puss!


Datanörden? :O


/Mimsan


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

En sån där sötnos vill jag också ha! Har tyvärr ingen tid för en bara. Vet att dem inte kräver mycket men jag vill KUNNA gosa och leka. :)

2009-10-06 @ 19:26:10
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: my

ÅÅÅÅH MIN SÖTNOS :D

2009-10-07 @ 14:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0