Nu ska det pluggas!

God morgon på er sötisar! Er älskling Mimsan är vaken.. Hur mår ni? Själv är jag astrött! Har ändå sovit ganska länge. Kommer inte riktigt ihåg när jag kom hem igår, men men, that's life!

Igår drog som sagt jag, Jess, Sandra och Tessan på fest. När vi kom dit tänkte vi oh no, vad är det här. Men det visade sig faktiskt att det blev jättekul. Det delades ut en hel del nummer också. Två skitgrymma killar rappade om mig och Jess också. Men daah, vem gör inte det liksom? Aja, min kamera ligger kvar i Jess väska och hon är på träning nu, så kan inte lägga upp några bilder än. Dom kommer nog upp senare under dagen, så...



/Mimsan


Glöm inte att rösta fram din favorit i veckans blogg tävling!


Kommentarer
Postat av: Sara.ÅB [ FOTOBLOGG ]

Hejsan, jättesnygg blogg ska vi följa varandra via bloglovin? ;D

2009-11-15 @ 12:40:03
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/
Postat av: emilia

svar: okej härligt. Usch orkar inte heller med skolan :/

2009-11-15 @ 15:07:59
URL: http://emilla.devote.se
Postat av: hej

OH NO

2009-11-15 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0