Mimsan är vaken

Morrn, morrn!

Många som är vakna än? Skulle inte tro det va... Jag vakna sjukt tidigt eftersom syrran ställer sig utanför mitt rum och börja snacka i telefon. WTF LIKSOM? ;O Aja, igår var vi i alla fall iväg på två fester. Kvällen blev helt okej. Vet inte varför, men det känns som om det är nåt som fattas nu! Whatever, Jess lär nog i alla fall lägga upp lite bilder från igår senare idag...

Idag har jag en novell att skriva klart och sen ska jag kanske iväg och fika lite med släkten eftersom min mosters man har fyllt år (tror jag?). Vet någon vad det kallas? Alltså en mosters man...?

/Mimsan

Kommentarer
Postat av: denise

Min pappa? Haha coolt, det visste jag inte! Och så heter det ingift morbror :)

2009-11-29 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0